Translate

måndag 19 januari 2015

Spinn med Leif 190115

Hej hopp-hopp

Dags för säsongens andra "Spinn med Leif". Ett intensivt pass på 60+ min väntar. Till denna grupp har nu anslutit 9 ivriga motionärer, men naturligtvis så ryms många fler med i gänget!
Senaste veckas pass måste jag erkänna var mycket tungt i och med att jag hade haft ett alltför långt uppehåll med träningen. Men efter att jag nu också kört torsdagspasset så kändes formen redan vara på stigande. Nu känner jag ingen oro mera över att jag inte skulle hålla hela timmen. Jag ser mycket fram mot kvällens drabbning som kommer att bli hur rolig som helst. Passet kommer att vara ca 60 min
Kvällens låtval går i Hillbilly/country- och SoundfactoryMix-anda. Alltså massor av upptempo väntar...

Välkommen!

Nu kööööörr viiii! :-)

Töj och sträck
Uppvärmning 1
Lätt klättring/uppvärmning 2
Lätt spinn / Variation
Tung Klättring
Distinkt spinning stående och sittande
Spinn / Sprint med hög kadens
Minidistans 4:06
KRAFTspinn, stående och sittande
Distans 6:50
SPURT sprint fart 2:22
Lätt klättring med variationer
KRAFTdistans 6:41
KVALITETSspinning - rätt tungt! RUNING!
Lättspinn

Slutspurt SITTANDE + STÅENDE

Dagen till ära så anlände sommarens hjälm - anpassad för velomobilåkande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar