17.3.2012 / En ny kategori... Träningsdagbok

Sådär...

Nu har jag då beslutit att öppna en ny kategori i min blogg. Jag tror att denna nu härifrån blir rätt flitigt i användning. Jag kallar den för "Träningsdagbok".
Här skall jag nu efter varje gång jag utför någon form av noterbar motions- eller träningspass införa olika former av uppgifter och naturligtvis också mina rutter jag kör på cykel etc.

Jag beslöt att starta min säsong i går 17.3 med mitt första landsvägspass med min racercykel så kommer här den första noteringen:

Rutt: Nykarleby-Jeppo-Nykarleby
Km: 34,11
Tid: 1:14
Medelhastighet: 27,63
Maxhastighet: 38,78
Medelpuls: -
Maxpuls: -
Väder: +6°C, sol, stark syd-sydvästlig vind

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen