Två extra spinningpass onsdagen 6.2 - Låtlistan

På onsdagen fick jag äran och glädjen att hoppa in som vikarie på två pass. Det blev en mycket bra kväll! Jag var en aning orolig för att jag inte skulle ha orkat lika bra på bägge, men allt gick som smort med mycket bra fart!
Jag valde att specialkomponera låtlistan och den blev mycket lyckad med fina övergångar. Jag tycker nämligen att det är mycket viktigt med just fina övergångar och proportionella variationer mellan låtarna för att skapa dynamik och välbefinnande för hela gruppen så att upplevelsen, trots att pulsen ofta är mycket hög, skall upplevas motiverande och rolig.
För övrigt så håller min kropp att "krympa" på ett bra sätt. Nu ligger min vikt stadigt på typ 81 kg. (Vikt 20.1.2013: 82,4 kg) Målet vid sommarintädet är lagd vid 77...  :-)

Låtlistan för onsdagen skall nu också användas för torsdagen (7.2):

London Music Works – Madagascar - Zoosters Breakout
Bruno Mars – Just The Way You Are
Sugababes – Push The Button
Lolita Jolie – Non Non Non - Original Radio Edit
Shazalakazoo – Bang!
Sarah Dawn Finer – Moving On - SoundFactory Paradise Dub
Sunrise Inc – Still The Same - Radio Edit
Skrillex – Make It Bun Dem
Maja Ivarsson – Mitt bästa för dig
Infected Mushroom – Becoming Insane
R.I.O – Party Shaker - Video Edit
Aligator – Gi' Det Til Dig (feat. Jinks) - Aba & Simonsen Remix
Adolphson & Falk – RUN, RUN, RUN (The Streets of Stockholm)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen