SPINNING 31.10 Låtlistan

Så var det dags för oktobers sista spinningpass. Ett pass jag helt enkelt kallar för "SPINNING"(som kursen heter).
Den här kvällen kanske har hintar av den annalkande Halloween... Inte för att jag över huvud taget vet vad det betyder.

Jag har kanske indirekt och närstan omedvetet byggt upp kvällens låtlista utgående från en för mig (och naturligtvis allas) ovissa framtid.

...men hur som helst:

Sonique – It Feels So Good Uppvärming töjning / 3:59
Morten Harket – Scared Of Heights Rulla i väg och några lätta småklättringar / 3:23
Oleg – Elektropop - Radio Edit Full fart med sprinter, sittande och stående / 3:02
Skrillex – Make It Bun Dem Tung Halloweenklättring no 1 med benGYM / 3:34
Stiftelsen – Härifrån Snabb kort spurt! / 1:54
Maja Ivarsson – Mitt bästa för dig Snabb spinning sittande ...och stående i refräng / 3:13
M.I.A. – Paper Planes (Afrikan Boy & Rye Rye Remix) Tung Halloweenklättring no 2 / 4:01
Infected Mushroom – Cities Of The Future Distans / 7:00
Loreen – Euphoria - Single Version Variationer / 3:02
Motörhead – Rock 'N' Roll Music Tung Halloweenspinning / 4:25
Volbeat – Thanks Slutspurt / 3:42
Hagsätra Sport – Idag kommer aldrig mer Cool Down / 4:22


Välkommen i kväll!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen