Distansspinning No3

I dag har det varit en mycket intressant dag och kommer säkert så att vara hela vägen ut. Det är jag själv som bestämmer hur det blir! Det fick jag och ca 500 övriga åhörare lära oss under Arbis "Torsdagsföreläsning" med den prisbelönade svenske föreläsaren, coachen och vältalaren Olof Röhlander. Mycket intressanta idéer och peptänkande under två timmar. Och kul!!! :-)
Kolla gärna in på: http://www.upphopp.se/

Denna dag började med ett konstaterande att vi övergått till vintertid vilket innebär att man vrider klockan BAKÅT en timme. Efter det så for jag ut på en lätt morgonlänk. Mtb:n utrustade jag i går med de viktiga dubbringarna för säker åkning. Solen sken och det var ca -5°C med ett snötäcke på ca 4-5 cm. I och med att jag också i dag har distansspinning så kunde jag inte tänka mig ett så värst hårt tempo. Det var mera att få organismerna igång och den försoffade själen att vakna som jag tog mig ut på länk: http://connect.garmin.com/activity/237733077#.UIzruyYm308.facebook

Jag har nu en stund redigerat en helt ny låtlista för kvällens pass. Men innan det så skall man hinna med att rösta i kommunalvalet och följa Blue Fox herrarnas hemmamatch:

Queen – Lazing On A Sunday Afternoon - 2011 Remaster
Kylie Minogue – On a Night Like This
Lena – Mr. Arrow Key
Miss Li – Plastic Faces
Jean Michel Jarre – Chronologie, Pt. 4
Shaggy – Fired Up (F*ck the Rece$$Ion!)
Den svenska björnstammen – Trumma trumma
Chisu – Kriisit
Ronya – Annoying
Pet Shop Boys – In his imagination
Mötley Crüe – Kickstart My Heart - International
HOFFMAESTRO – Highway man
Pet Shop Boys – Go West - 2001 Digital Remaster
X3m – Drottningen Av Åland (feat. Pandora)
Caro Emmerald – A Night Like This
The Cube Guys & Luciana – Jump - Radio Edit
Sarah Dawn Finer – Moving On - SoundFactory Paradise Dub
Loreen – Euphoria - Single Version
Stiftelsen – Vart jag än går
Pet Shop Boys – Sexy Northerner
Icona Pop – I Love It - feat. Charli XCX
El Loco – Low Rider
Miss Li – My Heart Goes Boom
LMFAO – Sorry For Party Rocking - R3hab Remix
iio – Is It Love Made Radio [feat Nadia Ali]

Vi ses!

Ha en bra forts på dagen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen