Hemmapyssel

Jaha...

I dag har man då uppfyllt ett stort allmänt önskemål. Jag har tvättat husets alla fönster. Både från utsidan och till största delen även från insidan. Det gick relativt lätt och smidigt när man har rätta knycken plus en aning såpa i hinken och massor av rena trasor. Det främsta vapnet är en ordentligt fin rackel/skrapa och som sagt den rätta tekniken. Jag är nöjd!

En ny "leksak" har också inskaffats. Jag kör numera parallellt med övriga datorer även via iPad. Känns mycket roligt och på alla sätt så som jag föreställt mig att upplevelsen kunde vara. I och för sig så är ju denna Mac-appär en dator, men trots allt och absolut något helt annat.
Det som jag var mest skeptisk för var skrivfunktionen som här sköts helt med tuch-screen. Men detta tycker jag mest är en behaglig sak och känns helt nytt och modernt. Kul het enkelt!

Nu tänker jag också börja använda iPaden till en viss del i jobbet, men främst så skall den nog användas av alla i familjen och jag skall ha den som spelare i spinningen.
I morgon blir det höstens andra distansspinningpass. Spännande....

Vi hörs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen