Distansspinning No2, 2012


Hej, hej!

Det är söndag och jag pysslar som vanligt med allt möjligt.
I går tvättade jag (eller åtminstone försökte) husets alla fönster. I morse fortsatte jag med att torka av två spjällgardin, vilket i sig låter lätt som en plätt, men hujeda-mig så dammet kan sen fästa på de små spjälorna! Finns det förslag på hur man lättast kan göra det så tar jag gärna emot tips.
Eftermiddagen har smugit allt längre mot sen dito och snart kommer söndagskvällen mot med den hett efterlängtade distansspinningen på två timmar. Det blir likt senaste gång en spännande historia huruvida jag skall hålla i de dryga 90 minutrarna eller inte. Det som just nu stör mig mest är en smygande lätt yrsel. Ingen psykologisk yrsel inför uppdraget utan snarare något som påminner om förkylning eller något i bihålorna. Okej... det gäller bara att visa god min och kanske handleda mera än s.a.s. försöka föregå med gott exempel och inte ta i för hårt. Men det är lättare sagt än gjort...
Få se hur det funkar? Här är den något från sensate vecka modifierade låtlistan:

Kvällens rubrik är "FUN":






Här ett exempel på hur man kan dra ett svettigt spinningpass. Det här är kanske ett
mera typiskt en-timmes pass. Men hon är verkligen riktigt bra. Hon verkar dock inte
riktigt ha så bra koll på deltagarna hon coachar... (Mycket viktigt!) Hon tittar enligt mig
för mycket i golvet och drar sitt eget race... Men kameran är ju påslagen
så hon vill väl visa...:-/







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen