09.04.2012 -distanspass i spinning

Nejmen... det där var väl en intressant upplevelse! Direkt efter att jag hade duschat och återhämtat mig efter dagens cykelträningslänk så tog jag mig an söndagens (påskannandag) distanspass i spinning. Innan tänkte jag att detta kommer säkert att kännas tungt och segt. Men si nej... upplevelsen var något helt annat. Jag var mer än någonsin tänd på uppgiften. Det ledde till att passet nu verkligen blev till ett renodlat träningspass, modell kraftigare. Mycket stående blev det. Säkert 75% av tiden stod vi i olika positioner. Jag har sagt det tidigare och får säga det igen... fantastiskt vad gruppen har fått bra kondition och blivit stark! Och nog är det då sedan en ynnest att få följa med samma grupp under en hel säsong och därmed få "växa samman"! Jättekul... Så här :-D
Ett distanspass till och så är det sommar!

Här är kvällens låtlista... tema "sommar!!!":

The Beach Boys – Barbara Ann
Grymlings – Mitt bästa för dig
Johan Storm – Sommaren Är Kort
Kim Larsen – Papirsklip
Gareth Emery – Concrete Angel - John O'Callaghan Remix
Markoolio – Kärlekssång från mig - Watz Henzel Remix
Creed – Suddenly
Arash feat. Rebecca – Suddenly - Radio Edit
Armin Van Buuren – Suddenly Summer [Mix Cut] - Original Mix
Nanne – Lätt imponerad
Sarah Dawn Finer – Moving On - SoundFactory Paradise Anthem
The Refreshments – Miss You Miss Belinda
Sak Noel – Paso (The Nini Anthem) - Radio Edit
Magnus Lindberg – En Ensam Varg
Magnus Uggla – Jag vill ha dig baby (feat. Carola)(Niclas Kings Remix)
Pet Shop Boys – Love etc. (Gui Boratto mix)
E-Type – Sommaren är kort

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen