12.4.2012 - Årets sista torsdaxspinn

Okej så var då årets och säsonges sista torsdagsspinningpass avklarad.
Det märks nu mycket väl att så skall vara. Jag hade nu endast sex deltagare, men de var tappra och kämpade på med stor entusiasm...
Jag hade planerat att detta pass skulle vara en aning längre bara för sakens skull. Passet skulle också innehålla större delen stående avsnitt och också två intensiva tabata intevalldelar.
Kul! Nu skall det bli riktig cykling för hela slanten. Tur i helheten är att våren är rätt försenad så att längtan ut inte har varit särskilt stark.

Träningstid: 60min

Kommentarer

  1. Jag sysselsatte mig med MTB i gyttja i kväll, men på söndag är jag med, och hoppas på en värdig (=tuff) avslutning på distansspinningsäsongen!
    HH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för det första kommentaren här på bloggen! Kul... Det skall med all säkerhet bli en "värdig" avslutning på distanspasset!
      Jag lovar ;-)
      Vi ses!
      LS

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen