Rapport från gårdagens distanspass

Allt fungerade planenligt. Passet skulle vara med betoning på tungt och kanske inte så mycket på puls. Många sega avsnitt blev det minsann! För första gången var Stjärnhallens alla spinningcyklar upptagna. Mycket positiv trend!
Passet i sig innehöll kanske för många likartade låtar i klassen trance/dans music och blev eventuellt, trots allt, en aning ensidigt. Men på det hela taget så löpte det nog bra...
Ett påpekande kom efter avslutat pass på att musiken var en aning hög. Det stämmer säkert och skall absolut ses över till nästa gång! Problemet från min sida är det att allt ljud går s.a.s. bort från mig. Det gör att jag inte riktigt kan reagera på rätt sätt. Lägg därtill att det vad jag säger i micken hör jag inte heller om det går fram. Men som sagt, det skall jag se över, för det här med ljudet skall inte vara ett problem nu när själva ljudanläggningen äntligen funkar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen