Torsdaxspinnin 17.1.2013

Tiden går. Har inte varit in här för att skriva på ett par dagar. Däremot så har jag försökt uppdatera mina bloggar och sidor mera på det visuella planet. Speciellt min duAlis sida har fått en väsentlig ansiktslyftning http://leifstrengell.blogspot.fi/.
Senast jag skrev här var om mitt spinningpass på söndagen.
Nu har jag också aktiverat och laddat upp mina träningspass i en slags "träningsdagbok". Hoppa jag kan hålla i den så pass bra att den t.o.m. kan vara till nytta för mig som minnesdokumentation.

Nu är det torsdag igen och snart kommer Torsdaxspinnpasset. Kölden knäpper våldsamt i knutarna med -17-20°C, så vad är då bättre än att kunna idka motion och träning inomhus en kväll som denna? Hoppas det dyker upp en tillräckligt stor grupp. I dag drar också Arbis igång sina torsdagsföreläsningar i rummet intill i Stjärnhallen.
Kvällens föreläsare är den kända "Biggest Looser" coachen Olga Rönnberg. Säkert mycket intressant också för deltagare ur min grupp...

Men men...

NU KÖR VI!

Här är kvällens låtlista (rätt poppig lista):

London Music Works – Madagascar - Zoosters Breakout
Bruno Mars – Just The Way You Are
Don Omar – Taboo
Dexx – Break My Stride
Gareth Emery – DUI - Original Mix
R.I.O. feat. Nicco – Party Shaker - Video Edit
Aligator – Gi' Det Til Dig (feat. Jinks) - Aba & Simonsen Remix
Lolita Jolie – La première fois - Original Radio Edit
Alexander Perls – Storm (Dmitry Glushkov Remix)
Sunrise Inc – Still The Same - Radio Edit
Skrillex – First Of The Year - Equinox
Volbeat – Caroline #1
Arash – Iran Iran

VÄLKOMMEN!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen