För mig första torsdaxspinn

Så var denna kvälls spinningpass burkad och klar... Skall bli mycket spännande att träffa denna för mig nya grupp. Senaste torsdag var jag ju så mycket förkyld att jag valde att stå över. Men nu...

Ny deltagarlista med en del nya deltagare som skall få en presentation och invigning i mina principer och filosofier över upplägg och målsättning.
Kvällens pass är egentligen rätt hård. Om man tar i på rätt sätt så kommer man nog att känna sig rätt spak efter dett 45min pass!

Kul
....och Välkomna!

Simply Red – Fairground
Shantel feat. Mahala Rai Banda – Mahalageasca - Bucovina Dub
Izia – Baby
Kings Of Leon – Sex On Fire
Anders Glenmark – Kom Karavaner
Miss Li – You Could Have It (So Much Better Without Me)
Lady Gaga – Marry The Night - R3hab Remix
The Police – Canary In A Coalmine - 2003 Stereo Remastered Version
Volbeat – 16 Dollars
Volbeat – Magic Zone
Robyn – Call Your Girlfriend
Nightwish – Wish I Had An Angel

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen