Första distanspassets låtlista

Så har jag då sammanställt låtlistan för årets första distanspass i spinning. Temat är egentligen inget speciellt. P.g.a. att jag hittills efter jul varit rätt skraltig i flunssa så är jag nu osäker på min konidion. Orken är kanse inte den bästa.
Under kvällens pass kommer jag nog att rekommednera att de skall göra mera som jag säger än att försöka göra som jag gör.

Skall jag ändå försöka mig på att kategorisera låtlistan så skulle det vara att jag tänkt på att vara "ytligt" och "glassigt" den första halvan. Efter låten med The White Stripes så tilltar intensiteten och pulsen skall gå upp. Därefter kommer fler "klättringar" med fokusering på styrketräning och muskelövningar som utmanar mjölksyretröskeln.
Musikvalet skall dock ses som målmedvetet brokigt p.g.a. att jag ännu inte vet vem som är på kursen och vilket utgångsläge jag skall starta från. Jag måste så att säga läsa in mig på reaktionerna och sedan justera utgående från hur deltagarns miner är...
Jag ser fram emot en spännande kväll på många sätt! :-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen