Starten på en ny era

Hej alla!
Detta är en start på ett nytt liv! Ett liv som bloggare. Kommer kanske att bli kul... Vem vet, vem vet? Innan man provat vet man ju inget. Vare sig om något är kul, om man flyter eller om man drunknar i konsterna.
Jag har nu en längre tid uppdaterat mig rätt flitigt på Facebook. Så flitigt att man börjar känna sig nästan nördig i förhållande till hur en gång i tiden Facebook kanske var ämnad att vara.
Ca en månad sedan kom en enkel liten kommentar på något som jag lade upp på FB som triggade igång mig mot en tanke på att börja blogga mera - och Facebooka mindre, d.v.s. mera "normalt". Då sades det i stil med: "...börja blogga!"
Först tänkte jag... hmm är inte bloggen mest för yngre människor och människor som följer och recenserar stilar, mode och smak? Men, men så fel man kan ha! Jag är ju nu här! Vilket betyder att jag hade fel! Det var nämligen med samma inställning jag också på galma dar inledde en karriär som spinninginstruktör. Tokig, barnslig och impulsiv som man är...
Alltså... välkommen att följa mina impusiva förhavanden på "gamla dar"!

Kommentarer

  1. Välkommen till blogvärlden gufa:)

    SvaraRadera
  2. Tack tack... ja få se hur detta är!? ;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Nya Questen har anlänt

Låtlista för spinningpass

Gammal, liten, grafikpress till heders igen